Ara que sabeu com és un model de negoci i teniu un pla de màrqueting, és important tenir clars uns quants conceptes que sorgeixen sovint quan parlem de publicitar un producte i saber quin cost tenen. En l'activitat d'avui fareu una mica de recerca. Poseu tota la informació en un doc al Drive de grup i guardeu-lo amb el nom publicitat.
- Què és el SEO i com funciona? I el SEM?
- Què són els backlinks?
- Què és un banner?
- Per a què serveix Google Analytics?
- És el mateix Google Ads i Google AdSense? Quin dels dos us interessa més?
- Com es monetitza una pàgina web/ un blog / un canal de Youtube, Instagram, TikTok?
- Com podem aprofitar les xarxes socials per donar-nos a conèixer? Quins avantatges té aquest sistema? S'ha de pagar per posar-hi un anunci?
- Quant costa imprimir tríptics/flyers? I un póster? De què depèn el preu?
- Quins productes de merchandising podríeu fer per a promocionar la vostra app? A quin preu?
- Quina forma de publicitar la vostra aplicació creieu que seria millor? Per què? Quant us costaria la vostra campanya de màrqueting? Feu-ne un pressupost desglossat (quin producte, a quin preu, on es posarà...)
Aquests enllaços us ajudaran a trobar les respostes:
https://miposicionamientoweb.es/guia-seo-para-principiantes/
https://www.cyberclick.es/sem/posicionamiento-sem
https://www.cyberclick.es/que-es/banner
https://www.ciudadano2cero.com/que-es-google-analytics/
https://www.fastdigitalws.com/blog/per-que-fer-publicitat-a-les-xarxes-socials/
https://www.imprentaonline.net/imprenta-digital
Quan acabeu l'activitat, compteu quanta estona hi heu dedicat i afegiu-ho al document Hores i recursos.
Valoració: 1 punt
Temporització: 1 sessió (+ posada en comú el proper dia)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada