Un dels objectius d’aquest projecte és que assimileu la metodologia de treball en grup, tal com ho fan en la vida real els grups de desenvolupament de noves idees. De fet, treballar de forma individual en els àmbits de treball creatiu és cada vegada més inusual.
Aquest tipus de metodologia fa necessari crear documents que reflecteixen el progrés del projecte des del primer dia (la feina duta a terme, els recursos emprats, el temps invertit...). Aquesta informació pot ser consultada en qualsevol moment durant la realització del projecte i serà necessària més endavant, en la part de comercialització i plantejament del model de negoci de la vostra app (per exemple, per calcular les despeses associades al projecte o bé les descàrregues mínimes que hauríeu de tenir per a què la vostra app sigui econòmicament viable).
Tasques:
1. Descarregueu el document Llista de control, ompliu els apartats corresponents a les feines ja fetes amb la data en què es van fer i guardeu-lo al vostre Drive de grup amb el nom
tasquesgrup_nomdelgrup
2. Descarregueu i llegiu el document Control d'Hores treballades i de recursos emprats. Guardeu-lo al vostre Drive de grup.
3. Creeu una taula com la de l'última pagina i guardeu-la al Drive del grup amb el nom horesirecursos
No oblideu actualitzar tots dos documents de grup cada vegada que sigui convenient.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada