La comercialització d’un nou producte és una tasca complicada i llarga, que requereix una investigació
profunda de molts aspectes a tenir en compte, com per exemple les característiques del mercat objectiu, les necessitats i preferències dels consumidors o la conjuntura econòmica, entre d’altres.
El Pla de màrqueting fa una descripció inicial de la situació de l’organització, i s’amplia amb l’anàlisi de la situació i la incorporació dels objectius, estratègies i accions que ha de complir i aplicar l’empresa. Així, el pla es converteix en una guia a llarg termini que marca un camí dissenyat per tot l’equip humà que forma part del projecte empresarial, alhora que ajuda a prevenir possibles imprevistos i errors. Per tot això, es recomana que totes les empreses comptin amb aquest document fonamental per al creixement i consolidació dels seus productes i serveis.
Elaboreu el vostre pla de màrqueting on hi definiu els quatre elements principals (podeu aprofitar el document 20 preguntes del tema anterior per al primer apartat). Feu-lo en format de presentació de Google i guardeu-lo al vostre Drive de grup amb el nom plademarqueting. L'haureu de presentar la setmana vinent a classe.
Creeu a més una secció a la vostra web i publiqueu-hi allà el vostre pla de màrqeting.
Temporització: 1 sessió
Per saber-ne més:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada