Tema 10. Comercialitzem la nostra app 2. Pla de màrqueting

La comercialització d’un nou producte és una tasca complicada i llarga, que requereix una investigació
profunda de molts aspectes a tenir en compte, com per exemple les característiques del mercat objectiu, les necessitats i preferències dels consumidors o la conjuntura econòmica, entre d’altres.

El Pla de màrqueting fa una descripció inicial de la situació de l’organització, i s’amplia amb l’anàlisi de la situació i la incorporació dels objectius, estratègies i accions que ha de complir i aplicar l’empresa. Així, el pla es converteix en una guia a llarg termini que marca un camí dissenyat per tot l’equip humà que forma part del projecte empresarial, alhora que ajuda a prevenir possibles imprevistos i errors. Per tot això, es recomana que totes les empreses comptin amb aquest document fonamental per al creixement i consolidació dels seus productes i serveis.

Elaboreu el vostre pla de màrqueting on hi definiu els quatre elements principals (podeu aprofitar el document 20 preguntes del tema anterior per al primer apartat). Feu-lo en format de presentació de Google i guardeu-lo al vostre Drive de grup amb el nom plademarqueting. L'haureu de presentar la setmana vinent a classe.

Creeu a més una secció a la vostra web i publiqueu-hi allà el vostre pla de màrqeting.

 

 
Valoració 1 punt (ha d'incloure les 4 seccions del pla de màrqueting) + 1 punt per la presentació + 1 punt per publicar-ho al web.
Temporització: 1 sessió

Per saber-ne més:

Comentaris